Інформаційна платформа для заступників директорів з навчально-виховної роботи
07.09.2022 року працівники Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Саф’янівської сільської ради організували інформаційну платформу для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Була опрацьована документація, щодо особливостей викладання предметів в 2022-2023 навчальному році та виділено пріоритетні моменти контролю.
Кір’як М.Д. ознайомила з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році (лист МОН України від 19.08.2022 р. №1/9530-22). Зупинилася на розділах «Нормативне забезпечення», «Впровадження державного стандарту базової середньої освіти в 5 класах» та «Оцінювання результатів навчання». Зосередила увагу на викладанні математики в 5 класах, а саме: створення навчальної програми на основі модельної, основні види оцінювання, адаптація до навчання.
Раділова С. С. презентувала актуальні питання для початкової освіти, серед них: оновлення типових освітніх програм для 1-2 та 3-4 класів; діагностування навченості учнів 2-4 класів, що допоможе вчителю визначити оптимальні умови для планування й організації подальшого освітнього процесу. Також зупинилася на важливості послідовності складання календарно-тематичного планування, фіксації оцінювальних суджень письмових, усних, практичних завдань та результатів тематичних діагностувальних робіт у класному журналі.
Апостолакі Л. С. ознайомила з основними моментами викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури у новому навчальному році, відмітивши важливість формувального оцінювання за допомогою вербальних мовних висловів. Наголосила про зміни у зарубіжній літературі та появі нового виду письмової діяльності на уроках української мови, як есе. Відмітила про важливість залучення психологічної служби на уроки під час психологічних хвилинок для стабілізації емоційного та психологічного стану учасників освітнього процесу.
Мурсалимова І. І. зупинилася на вимогах щодо викладання англійської мови у 5 класах, веденні шкільної документації у початковій, середній та старшій школі, можливості ведення електронних словників учнями старших класів. Проаналізувала оновлення програм з навчальних предметів «Історія», «Правознавство», «Громадянська освіта» у 6-11 класах та введенні нових тем, проєктів у вивченні предметів «Основи здоров’я» та «Трудове навчання», відмітивши обов’язкове проведення інструктажів з техніки безпеки перед початком кожного проєкту.
Ніколаїця О.Д. виступила з питаннями щодо організації навчального процесу з предмету «Фізична культура» та «Захист України». Вона підкреслила, що необхідно врахувати питання особистої безпеки та безпеки учнів, а також розглянути можливість організації освітнього процесу в очній, змішаній та дистанційній формах. Відмітила важливість цих предметів, адже вони готують майбутніх захисників держави і відповідальність вчителів має бути найвищою. Особливу увагу звернула на організацію викладання фізичної культури в 5 класі, дотримання правил техніки безпеки на даних травмонебезпечних уроках.
Запорожан І. О. зупинився на методичних рекомендаціях щодо викладання інформатики у 2022/2023 навчальному році, особливостях організації освітнього процесу на уроці у дистанційному та змішаному форматах. Поділився лайфхаками щодо заповнення електронного журналу.
Психолог ІРЦ, Лупов М. М., ознайомив заступників директорів з особливостями проведення обстеження дітей з особливими освітніми потребами та необхідною документацією щодо оформлення індивідуального плану розвитку дитини для навчання в закладі освіти.
Марія Дмитрівна та Лілія Сергіївна презентували учасникам семінару нову платформу EdWay, її можливості та умови реєстрації. Дана платформа - це освітній компаньйон, компас на освітніх шляхах зростання педагога, завжди готова надати цифрову та інформаційно-технологічну підтримку в процесі підвищення кваліфікації педагогічних працівників різних фахів. А ще це дім, під дахом якого зможуть зібратися всі, хто прагнуть розвитку української освіти: ті, хто надають освітні послуги у сфері підвищення кваліфікації, і ті, кому ці послуги потрібні.
Учасники заходу отримали практичні рекомендації, відповіді на актуальні питання освітнього процесу у новому навчальному році з його викликами та можливостями.